PEUGEOT, CITROEN ir RENAULT torsioninės pakabos remontas

Autoservisas „Pas Vilių“ yra įsigyjęs specializuotą įranga, skirta torsioninę pakabą turinčios važiuoklės būklės diagnostikai ir jos remontui. Tokia įranga Kaune turi tik keletas įmonių.             svetainiu kurimas  

Kas vtorsinepakabaažinėja „Citroen“, „Peugeot“ ar „Renault“ automobiliais, turėjo progos įsitikinti, kokia patogi šių automobilių galinė pakaba. Ten ir montuojama vadinamoji torsioninė pakaba – ją kai kuriuose tankuose naudojo net rusų tankų konstruktoriai. Tiesa, kai tas patogus daiktas sugenda, gali tekti paieškoti, kur ji suremotuoti.

Torsioninė pakaba turi ir savo privalumų ir trūkumų. Privalumus galima pajusti įsėdus į minėtų modėlių automobilius, jie pasižymi puikiu valdymu ir važiavimo komfortu. Be to, tokia pakaba leidžia labai ilgai tarnauti amortizatoriams – orginalius amortizatorius greičiausiai aptiksite įsigiję net 10-13 metų senumo šių markių automobilį.

Tokia konstrukcija turi ir trūkumų – kai kuriems pakabos mazgams tenka labai didelės apkrovos, todėl dažnai susidėvi galinės pakabos stebulių svirčių guoliai. Tarkim „Peugeot 205“ tokius guolius gamintojas rekomenduoja keisti kas 70 000 kilometrų.                   svetainiu kurimas  

Vis dėlto bene pačią didžiausią bėda tokių automobilių savininkams sukelia ne pati galinės pakabos konstrukcija, o problemos, kylančios, kai reikia surasti, kas gali ją kokybiškai suremontuoti.            svetainiu kurimas